mandag den 15. oktober 2012

Mandag 15/10/12

Så kom dagen vi havde ventet på. Første dag på vores nye arbejdspladser. Eftersom Johan arbejder i nærheden tog vi bussen derind sammen selvom det betød jeg kom tidlig. Tænkte det nok ville gøre op for fredag hvor vi skal til foldboldkamp og derfor er jeg nødt til at smutte hjem tidlig. Dave tog imod mig og fixede en computer til mig hvor efter jeg begyndte på at lære Inventor. Det minder meget om Solidworks og ProE men er forskellig på mange måder. Der er en del flere programmerings muligheder end jeg endnu er stødt på i de andre programmer. Det kommer vist til at tage et par dage før det hele sidder bare en smule fast men er dog ikke helt sikker på jeg får brug for noget så advanceret. Når jeg engang føler mig klar skal jeg til at tegne/programmere en kæmpe affaldskværn. Ved ikke helt om jeg når at blive færdig med den da det er et projekt jeg overtager fra en anden praktikant. Spændende blir det i hvert fald men også rigtigt hårdt. I dag sad jeg på min flade fra kl 8-17. Selvom jeg nogle gange sidder rigtig meget ved en computer derhjemme både privat og på arbejde er der dog altid en masse pauser. Det her var i et stræk.

Imorgen truer en ny dag... :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar