mandag den 22. oktober 2012

Mandag 22/10/12

Lørdag blev brugt på afslapning. Jeg fik vasket tøj, skrevet emails og mange andet småting der også skal ordnes engang imellem. Om aftenen tog vi alle ned i byen for at vise Jesper Sheffield by night. De andre havde været i Manchester hele eftermiddagen for at se Old Trafford. De havde vist haft en god tur selvom det ikke var muligt at få billeter til Manchester united - Stoke kampen. Vi spiste på en hotel pub hvor efter vi fandt et stille sted for at snakke om dagen. Det endte med vi kom ret sent hjem. Vi havde 2 af Doncaster gutterne med hjemme for at overnatte så søndag blev brugt på at slappe af igen :)

Mandag var det så tilbage på arbejdet. Jeg er næsten færdig med at tegne min affaldskværn, der er bare småting tilbage plus de ting jeg ikke kan lave pga manglende mål på tegningerne. Havde tænkt mig at spørge Terri i dag om det virkeligt var normalt at tegningerne var så dårlige men han var ikke på kontoret i dag. Spurgte Dean hvad formålet egentligt var med at lave denne model og han sagde det var for at teste tegningerne for fejl... Jeg vidste ikke helt hvad jeg skulle sige. Den var jo blevet tegnet før hvilket jeg synes er godt gjort taget i betragtning af det ikke er muligt...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar