torsdag den 25. oktober 2012

Onsdag 24/10/12

Endnu en dag paa kontoret, dvs ikke meget nyt og spaendende at berette om. Jeg fik loest det problem jeg havde med den foerste model men nu er der saa opstaeet et nyt problem... men eftersom tegningerne efterlader en masse spoergsmaal saa ved jeg faktisk ikke hvor problemet ligger. Eftersom dette arbejde gaar ud paa at kontrollere om tegningerne er korrekte saa kunne der jo rent faktisk sagtens vaere en fejl men det kunne ogsaa bare vaere mig der har fortolket dem forkert. Jeg har taget et screenshot af mit projekt saa I kan se hvad det er jeg arbejder med.

Efter arbejde moedtes jeg med de andre gutter for at spise aftensmad sammen. Vi fandt et sted paa Leopold Plaza. Vi havde overvejet et andet sted men eftersom det var italiensk inspireret saa ville vi proeve noget nyt. Det begyndte dog at regne saa vi endte et andet sted som ogsaa var lidt italiensk inspireret... Maden var ok, jeg fik en Calzone med en house salad, men sammenlignet med Strada saa synes jeg det var lidt dyrt i forhold. Bagefter nuppede vi en pint paa en pub mens vi fordrev de sidste minutter indtil Doncaster gutterne skulle med toget hjem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar