fredag den 19. oktober 2012

Torsdag 18/10/12

Torsdag startede som de andre dage... pokkers tidlig :)
Afsted paa arbejde for at tegne videre paa min affaldskvaern. Jeg havde lige foer fyraften onsdag fundet det jeg troede var loesningen paa alle mine problemer. I Inventor kan man tegne parter i en assembly ved at bruge de andre parter man allerede har lavet/placeret. For at teste de nye muligheder besluttede jeg mig for at lave det jeg allerede have lavet om saa det var lavet den "rigtige" vej. Syntes det var meget nemmere men saa kom jeg til den part der havde voldt mig problemer tidligere. Det er en plade der skal tilpasses ind mellem 2 skraa vaegge mens den er i en 7 graders vinkel. Brugte en del tid paa at finde den bedste maade at angribe problemet paa men moedte hele tiden nye udfordringer. Havde Dean til at hjaelpe mig men han kunne heller ikke helt finde en nem loesning saa der var ikke andet end bare kloe paa. efter at have boevlet med den 2 timer fik jeg den endelig faerdig.

Arbejdet er udfordrende og interessant selvom det ikke lige var det oplaegget var hjemmefra. Men det er en meget go oplevelse i det tilfaelde jeg har lyst til at videre uddanne mig.

Efter arbejde var det bare lige hjem saa jeg kunne faa tid til at slappe lidt af. Om aftenen skulle vi ud at spise med de 3 bosser fra skolen der var floejet over om morgenen for at se vores omgivelser. Vi moedtes alle udenfor Strada som er en udemaerket italiensk restaurant som vi selv havde besoegt den forrige uge. Jeg fik en forret med advocado, tomat og mozzarella. Til hovedret bestilte jeg en Puglia (omraade i Italien) specialitet som var seafood. Der var blaeksprutter, muslinger og alt muligt andet. Til at slutte paa fik jeg lidt sorbet. Det smagte fantastisk.

Efter maden var der tid til en enkelt oel inden Doncaster folkene skulle med toget hjem. Vi smuttede ind paa The Howard saa de nemt kunne komme til stationen. Mens vi noed oellen beskrev vi hvem vi var, hvor vi arbejdede derhjemme samt vores oplevelser herovre for de 3 bosser. De ville gerne hoere om vi fik noget ud af det her og det vil jeg bestemt mene. Vi laerer nok ikke en masse rent fagligt men selve den oplevelse at arbejde i udlandet paa en udenlandsk arbejdsplads er det hele vaerd!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar