tirsdag den 16. oktober 2012

Tirsdag 16/10/12

Endnu en dag på arbejdet. Erklærede mig selv klar til at begynde på mit projekt. Synes tutorials var begyndt at blive lidt kedeligt så tid til et skifte. Fandt assemblyen på affaldssværnen frem og lavede en hurtig gennemgang bare for at finde ud af den var færdig. Snakkede lidt med Dean og begyndte så med at bygge den forfra da jeg kunne se Thomas (den forrige praktikant) havde sluppet lidt nemt om det enkelte steder så den ikke var 100% korrekt lavet. Det er nu heller ikke helt nemt det her program. Det ville bestemt gå nemmere i ProE... Alt er opbygget med underlige vinkler så der skal bruges en del hjernekraft til at regne den ud. Tegningerne er ikke helt som derhjemme hvor alt er forklaret. Der er en del man selv må finde ud af så det tager lidt længere tid end helt nødvendigt. Er dog ved at have foden lavet men der er dog en lille smule små detaljer tilbage.

På vej hjem fra arbejde besluttede jeg at prøve en anden vej. Det viste sig så at være en mindre fejl men fik mig da en god gåtur ud af det. Det var ganske rart efter at have sat ved computeren hele dagen. Johan fik besøg af hans far og lillebror i dag så han ville spise ude sammen med dem. Regnede derfor med at det ville blive en stille aften derhjemme men istedet var huset fyldt. Javs mor var på besøg samt Javs fætter, ham fodboldspilleren fra Mansfield med hans kone og barn, lidt senere kom der noget onkel/tante værk. Jeg tabte tråden med hvem der nu var hvem ret hurtigt...

Ty havde lavet noget kinesisk mad til aftensmad men mens vi var ved at spise kom Johan hjem. Han sagde Jesper og de andre sad nede i byen et sted og ventede på os så nu er det ud af døren igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar